aku vs wmas 4

ya allah..

its been a while..sejak hari dia ws aku for the first time after almost setahun tu..syaitan jalankan kerja masukkan dia dalam mimpi aku. SETIAP HARI. ya..aku nampak muka dia setiap hari. why..
and aku cuba mengingat nombor fon dia utk save kat wassap semata nak tgk dp gambar..hahahaa
nasib baik tak ingat. sumpah aku tak igt..bodohnya laa sarah

hati ini terseksa..sebab hadir rasa rindu saat itu..saat dia masih belum berubah menjadi babi..eh tak, actually perangai dia tak pernah mcm babi..it just aku mula nampak diri dia yg sebenar.

yg membuatkan aku gelisah selagi dia belum kawin,,sebab antara alasan dia jauhi diri dari aku sebab dia nak kawin cepat2 katanya..sedangkan aku suruh dia tunggu lg 3 tahun sebab aku nak habiskan degree and master. tp till now...dia macam single...macam single...

weyy..cepat la kawin. aku terseksa dgn memori kita..memori 3 bulan. syaitan menghasut dgn kenangan indah..dan harapan agar kau yg sempurna tu berubah balik. tapi deep inside my heart..aku dah taknak kau..aku taknak lg bercinta..aku taknak lg menaruh harapan pd siapa2. so tolong..tolong kawin cepat. :'(

aku tgk life kau skrg...kau masih tak tunjuk tanda kau ada hubungan serius mana2  perempuan..sama ada kau dah berubah taknak mainkan perempuan mana2 selagi tak confirm kawin atau...kau mempermainkan perempuan sama mcm kau mempermainkan aku dulu..

aku harap setelah kau berjaya menjadi (on the way) askar ni,,kau akan lg matang dan sedar semua dosa silap kau pada family pada semua girl yg kau kenal. aku harap kau berubah..aku harap kau akan mula hargai orang yg ada di samping kau, yang sayang dan percaya pd kau. macam aku...

tp sayang.. rasa tu dah pergi bersama kisah kita..

setahun yg lalu, pada hari ini..tepat hari ini...cinta aku pada kau menggunung sebesar alam..tak pernah aku rasa sebelum ni..dan aku berjanji bersaksikan dunia yg kau cinta terakhir aku sebab kau dah hidupkan aku kembali dari kematian hati pada tragedi October 2016 tu. kau bg aku erti sayang dan ikhlas...dan hari ini...aku disini...

takde lg semua tu,.yg aku harap cuma satu..adam yg aku pernah kenal dulu semoga bahagia..dan jgn dipermainkan perempuan seperti aku. terima kasih kenangan itu..kalau boleh diulang masa..aku pilih utk tak bercinta dari tingkatan 1 supaya tiada rasa agung pada kau yg satu.

sekejap tp paling bermakna.

to the last love of my life..aku doakan kau selayaknya di samping insan tercinta dan keluarga. semoga kau sedar dunia ini hanya sementara..dan semoga kau kesal atas apa yg kau buat pd perempuan2 yg pernah kau dustakan dulu.

aku tak menyesal. dan aku berterima kasih sbb skrg aku dh kuat. sebab kau. tq wmas :)

time ni hari2 terakhir jiwa perempuan..






haritu keluar gi jalan TAR begini..kawan2 sekor2 menyumpah macam diorg duk tempat kita...cisss. btw aku bangga ngan diri aku skrg. hidup SORBLACK!!! nobody mess with me!

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last