Aku dan najihah.

Najihah...
Org yg byk berjasa utk aku. Dia adalah EX teragung si babi WMAS. Dia cantik, kaya, bekerjaya, feminin ape lg semua dia ada.. tak kusangka dia sgt baik.

Mula2 kenal wmas..aku igt lg mcm mana si babi tu putar belit cerita dia nk bg nampak si najihah jahat. And aku yg bodoh ni percaya la bulat2. I hate her so much. Sebab dia still add babi tu..missed video call kat wechat. Alu pun tak faham kenapa perempuan ni still cari dia.

Sehingga la tiba waktunya aku dan wmas berpisah..najihah datang explain dari A-Z. Thank you. Tanpa awak sy takkan tau perangai sebenar latar belakang dia. Sy sgt berterina kasih..and awak call sy and bg semangat utk sy ..sy appreciate semua tu. awak pun dah jumpa pengganti yg lebih baik dan bagus dari babi tu..sy tumpang bahagia😊😊😊

Sebab babi tu takkan berani kacau awak lg. sy guarantee okey. Tahniahhh again najihah. You deserve this happiness. Selamat pengantin baru πŸ’•πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last