Aku vs FQ

 it all started with hate. 

gaduh hari2 and last2 asyik teringat. i'm not sure if i actually like him r not. CRUSH maybe

ke aku cuma nak lupakan si D. btw kisah FQ ni sebelum SA ye. bermula since aku masuk kerja ni. bulan 8 2020. thanks to SA aku boleh move on dari FQ.

FQ ni kawan kerja..yg suka sakat aku.

its hard kena gosip hari2 and same time watching him with all those girls. ramai peminat. sebab tu aku benci suka kat laki ada rupa mcm ni.

sampai tahap aku nak berhenti kerja semata x sanggup trngok dia kawin depan mata. sakitnya time dia bertunang. hari2 video call depan kitorang. aku hanya mampu senyum.

Alhamdulillah aku berjaya move on masa bulan 3 sejak kenal SA. means aku berjaya distract feeling aku sbb aku fikir ..ohhh senang je nak move senanye dari crush2 ni.nak2 bertepuk sebelah tangan(i hope so)


time passed..


bulan 5 dia putus tunang lepas conflict dia dgn ex wife dia. as a friend aku byk nasihat dia jangan dilayan jangan dijilat ludah..tp dia tetap dgn pendirian 


" * kalau dh syg sorang perempuan tu sampai bila2 * akan syg dia sorang je"


aku nak kate ape kan. 

nak dijadikan cerita ex wife dia mempergunakan dia je sekali lg. so dia frust balik. anddd dia mula nk main perasaan dgn aku..cakap yg selama ni aku suka dia. dia tunggu aku la ape la....xtau la sekadar gurauan ke ape tapi setiap ayat dia tu mcm ayat yg dh lama pendam hahahhahahaha 

dah takdir...aku pun dak takde perasaan kat dia. betul2 anggap abang je skrg. sebab jenis aku sekali disakiti tersakiti to go back to the way i feel is impossible. once out, you are out forever from my life.


so tak lama lg aku nak berhenti dh  kerja sini. harap FQ my bro akan jumpa jodoh betul utk dia. anggap laa kita takde jodoh ye.. sebab aku dh move on happily hahahhaha

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last