Aku VS SA last

 lepas kisah dia dh kantoi ada tunang..


aku still berkawan dgn dia sebab nk tengok sejauh mana dia nak menjoyah aku. hahhahaha

ayat memang manis caring siap ajak keluar makan perghhh muka nerd je tapi lelaki being lelaki kan.

so sebelum raya dia ada mintak location rumah utk gi beraya. time ni aku dh x sedap hati. 


kalau dia boleh buat mcm ni kat tunang dia...mcm mana la kalau aku dgn dia. so aku reject halus2 and create distance dgn dia. 2 3 hari sebelum raya aku uji dia ajak jumpa makan. tak berani weyy ahhahaha. saje je nak tengok perangai jantan dia. aku pun perli "agak dah" dia reply "tak baik tau"

cisssss


so tu la last aku contact dia sebab menyampah dgn lakonan dia konon nk test market la dgn semua perempuan. dasarrr.


sebulan lepas tu Alhamdulillah dia up status kawin. i was beyond happy for him and hoping dia akan berubah sejak jd suami org ni. 


aku masih berterima kasih utk dia sebab tolong aku bukak mata tentang FQ and buat aku sedar aku masih ada ruang utk mencintai seorang lelaki...kerana dia jugak aku download OMI CHAT. ok ni tentang entry baru nanti. byeee

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K