aku dan hilmi 2

day 2..
semalam adalah antara malam plg teruk dalam hidup aku. dilema tgh siapkan assignment tp  dapat khabar berita adik aku tu.
.

kisah dia dan janda tu x berhenti setakat tu. bila tanya emi mana, dia ckp tak tahu. bila gertak byk kali nk report polis, baru gelak2 cakap EMI OKEY KOT. TAKDE APE TUUU.. kepala bana kau betina.
pakcik aku dh nak maki hamun dia. bila makcik aku pulak yg slow talk suruh berterus terang dia ada dgn adik aku ke...dia terus berdalih. last2 dia bg number seseorang..

.
katanya..nah amik. ni number kawan dia yg kat johor tu. dia ada dgn orang ni. EN. ABBAS. tah sape2 Abbas ni pulak, kami dh cuak. pakcik aku call..yg angkat tu org LEMBUT. mcm pondan gitu la. dalam umur 40-an.
.
pakcik: hello, ni encik abbas ke
abbas babi: ye, ni sape
pakcik: sy dari puchong...nak
abbas: cari emy ke? dia takde keluar g kedai beli roti

WHAT THE FUCKKKKK jadah pegi kedai pukul 12 malam.

pakcik: nanti dalam 10 minit sy call balik. nak ckp ngan dia

,

10 minit kemudian, bangsat tu dah off fon!!!!! ahaahahahah
.

so terusss pakcik and makcik aku gi balai polis report case ni. ya allah..dan aku terpaksa cerita semuanya kat pa dan ibu. yelah, anak dia kot. mmg rasa bersalah tinggi sgt call malam buta cakap anak hilang. tapi apa lg boleh aku buat. time aku cerita,,pa yg angkat call. aku dh lama x ckp fon dgn pa sejak kami gaduh dulu. and aku dh lama x tgk pa segelabah itu bila cerita tentang emi.

.

sebenci mana pun, seteruk mana pun hubungan anak beranak, seorang ayah mesti tetap sayangkan anak dia. aku rasa pa tak tido sampai la pagi. dia asyik suruh semayang hajat. aku pasti ibu menangis since last night. im sorry pa ibu...i dont know what to do.. aku igt tanggungjawab aku sebagai kakak dah lepas pada emy so aku x amik kisah sgt sbb i know he can take care of himself. tapi emy still being emy. sikap kebudakan dia tak matang dia tu la yg menjurus pd masalah ni.
.

ya, aku yakin ada kaitan dgn janda tu. dia berdendam...aku taknak tuduh tp skrg petunjuk semua kt betina tu. ya allah, lindungilah adik aku....


p/s: bila kami cuba call abbas tu pagi td...dia angkat and bg alasan semalam fon mati. bila tnya mana emy, katanya belum balik surau lepas subuh. hmmmm doakan kami :'(

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last