Aku vs U

Macam gampang kisah ni.


So sejak aku dh kenal F haritu...aku dh mula perangai sebenar aku. Open dengan semua orang..cepat mesra..senyum 24jam x kenal tempat.


Hasilnya..

Ni salah sorang mamat tergilakan sarah yg bodoh ni. Bahahahha


Mula2 aku pun ok la setakat nak member kan. Tapi dia ni macam taksub semacam sebab aku pun minat naruto. (Sumpah menyesal sembang dgn dia haritu)


Dia punya gila ni sampai aku confuse dia ni waras ke tak. Sebab cara dia sangat control..dgn aku kemain acah baik, lembut tapi depan orang dia tak suka kasar kurang ajar kemain. Buat aku meluat jantan macam ni!


So lepas aku rasa mcm rimas dia ni mcm nak melebih...aku pun tak sengaja laa cakap aku anggap dia mcm abg dah.


What i meant is to remind him ada border dalam dia nak bercakap dgn aku..dahhh dia pulak mistaken aku ni mcm adik dia. Shittt


Aku pun layan je la drama dia sebab aku kesian tengok dia ni mcm hidup dalam dunia dia sendiri je. Tapi makin lama sumpah rimas...


Tiberrr nak control hidup aku. Mai dekat aku sokmo..tukar tempat position kerja semata nak tengok aku kat kaunter. Babi aku kerja pun x fokus. Pstu orang laki lain cakap dgn aku dia buat muka..sesuka hati dia nak acah gangster mari kat orang tu suruh blah. 


Sorry laa tapi aku mmg dh lama turn off.


Kau sape???? 


So aku bersyukur sangat bila pindah tempat kerja ni..one of sebab boleh lari dari dia. And till now..dah 6 bulan aku pindah..satu message dia pun aku x balas..sebab dia hampir hari2 wssap aku masa mula2 aku pindah. Aku biarkan je..lama2 baru kurang. Dia dah faham la kot


Tapi still message lagi laa dalam seminggu sekali..and aku still membisu.




IMG_5024.pngIMG_5023.png


Aku penat nak hadap dia.


Lately ni aku banyak dengar cerita kurang enak la..dia duk playing around dgn girls pekerja mydin tu. Scandal sana sini.. acah2 playboy


Aku tak heran pun tapi bila dia duk main2 dgn member aku..aku rasa kesian kat member aku tu. Tp kalau betul jodoh dia bagus la. Ni duk wsap2 aku lg buat pe. Dia ni tah ada niat kawin ke tak ntah. Nampak mcm takde matlamat langsung


Tah la..aku malas dh fikir pasal dia. Buang masa. Goodbye bro!


Comments

Popular posts from this blog

aku vs stranger K

Aku VS SA last