Aku vs ss 2

Terima kasih..
Sebab masih berdiri di situ . dia satu2 nya tempat aku gelak2 share sedikit sepatah dua cerita aku ..kisah seharian aku. Memang x byk..sehari ada la 2 3 kali reply. Tp yg penting selalu ada. Tq x pernah jemu jadi teman sy, awk.


Walaupun skrg kebencian sy pd laki membara..sy x jumpa lagi reason nk benci awk. Awk x pernah lg tunjuk ciri2 semua trash itu. Setakat ni awk kawan lelaki sy yg terbaik sifatnya. Memang sy puji awk..


Sy terfikir..kalaulah satu hari nanti awk jumpa jodoh awk..adakah awk masih di sisi sy sebagai seorang teman?



Apepun..sy terima takdir and sy akan kuat menghadapu dugaan mendatang. Sy tetap akan doakan awk jumpa kebahagiaan yg awk cari. Terima kasih sebab terima sy sejak dulu...awk x pernoh kata apa2 harsh words pun. Sy je buta zaman dulu permainkan hati awk.



Yg special pasal awk ni..sy xtau sebab apa lepas kita putus zaman baru nak up tu 2010..awk masih tunggu sy hingga 2014πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚  and till now... yg awk tau kerja ,family ,kawan. Sepertimana yg sy jadi skrg...family, kawan, study, kerja. Begini la rasanya kosong... heartlessπŸ’”



Andainya hati ni terbuka lagi utk jadi perempuan..hahahaaa..atau 5 6 tahun lg ibu paksa kawin..mudarat sgt dah...MAYBE IT'S YOU.

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last