Aku vs family

skrg aku rasa lebih tenang. Sebab takde lg gangguan anasir dalam kepala. Sejak aku busy dgn life kt rumah ni since tokki aku sakit. Cuma tula aku terfikir kenapa eh dalam 4 org anak tokki aku tu..yg sanggup jaga (all the makan, minum, berak) bila sakit ni..only one? Iaitu ayah aku yg mmg sedia jaga dari dulu lg. adakah tanggungjawab tu jatuh wajib pd org yg tinggal sekali sj? I dont get it.


Ya aku tau semua busy dgn life masing2. Semua kerja besar. Tp pakcik aku yg kerja plg besar tu lah yg paling payah nak nampak btg hidung and kalau dtg pun sikit tak offer nak tolong time tokki aku nak makan or berak. Wuttt?????!!!! Bapak kau kot. Kami yg cucu ni boleh hadap pehal kau jijik sgt? Aku rasa annoyed dgn manusia2. Takyah ckp dia..anak2 dia yg kerja doktor2 semua tu pun sama. In the end kami yg selalu dihina ni la yg jaga. Aku tak merungut aku cuma terfikir apa yg berada di fikiran mereka?😒


And yesss my tokki mouth sgt la hmmmmmm. Even sakit mcm ni pun masih lg menyakitkan hati and cerewet and 24-H wants attention. Ibu kata normal org sakit. Tapi tak normal la bg aku sakit pun nak cakap kasar. Ngan budak2 kot..but still kami hormat dia.


Aku taknak attention or peralihan tugas jaga pun...aku cuma harap allah notice kebaikan kami dan berikan sedikit rezeki yg luas..semoga hidup ini berubah. Semoga sedikit senang lepas ni. Im tired of all this money and family problem. And plg penting aku penat dgr mulut org dari mulut saudara darah daging sendiri sampai la org kg..semua takkan pernah faham apa yg kami rasa.


To my family...i will take care of you till the end of the world. Aku hidup utk keluarga aku💕

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last