Aku vs wmas 8

Hahaha masih tentang lelaki ini. So after beberapa reply dari aku yg hanbar. Sebab taknak bg jantan ni igt aku easy. Lol jijik gilaaaa babi bila aku tanya 'apa cerita skrg?'

Dia send gambar.

Aku pathetic igt nak hantar gambar awek dia ke tunang dia. Rupanya gambar dia pakai seragam askar dia tu. cinabeng tol. Igt aku kisah ke setannn. Sumpah aku nak maki!!! Aku pn mcm ooooooo dah jadi askar. Tahniah. Hambar bukan

And aku tnya soalan maut. So skrg dah beristeri dah ada anak ke

Bila dia tnya kenapa aku tnya mcm tu.

Aku just jawab saja. Tpi in my mind 'bukan tu ke sebab kau tinggalkan aku dulu???????? Sebab aku tolak kau nk bg hantaran awal merisik pebenda la semua tu. sebab kau nak aku disisi kau. GI MAMPUSSSSS

and lepas tu aku dh tak reply. Sebab aku taknak jd loser.


Skrg aku tgh nak hamburkan segala apa yg jadi. Nak ckp semua kesan dia pada hidup aku. How he make me turn into a monster in the darkness. All i see in my life now is dark and black. But yet a strong human now. How he shut down my feelings to any man in this worls. Shingga aku sendiri berperadaan pada perempuan. Ya, sejenis aku sendiri. Aku dah tak rasa selamat utk duduk sebilik dgn perempuan lg. naluri aku utk berjantina lelaki membuak2. How i'd not love my hair anymore. I mean i want boy haircut all the time. All those girl things makes me sick. I even lost interest to wear hijab


Berubah
Andai kata kau datang dgn alasan kau dah berubah..dan menjanjijakn penyesalan kalau aku tak terima kau balik..aku ada seribu alasan utk tolak. Aku takkan menyesal kerana hati yg mati tu lebih bernilai dari segala janji manis yg bakal kau berikan. And dgn prinsip aku..sekali aku ludah aku takkan amik balik..


Dan aku masih tepati janji aku pada kau dulu..yg kau CINTA TERAKHIR AKU.

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last