Aku vs stranger K 2

and since that day..banyak kali terserempak dia .tak la terserempak..dia yg dtg bli dekat koperasi aku kerja tu. pernah tu dia dtg beli...dia tak beratur..duk sebelah kaunter berdiri kt situ., aku igtkan siapa la tunggu ni..buat taktau je la. ntah berapa lama dia duk situ perhati aku menjual hahahhaah
.
dia akan datang pada waktu yg sama setiap ptg. its kinda made my day sebab aku pun mudah terhibur tgk dia.pastu an semua story ig aku kalau boleh dia nak reply. haiyooo this man ahhh.
.
and yg lawak..semalam dpt pickupline yg taktau la sincere ke tak.

K: bila balik kampung?
me: lusa...lambat lagi. dah rindu rumah ni.
K: rumah kau rindu, habis saya?
me: hahahhahaahhaha

taktau nak gelak ke nak happy. its kinda disturbing my mind sebab dah lama tak cheeky mcm ni. so i just reply haahahahahahaha.

and one more his cheeky words

me: kamu di sabah kan..wah seronok la
K: ya la. kenapa?
me: nanti sy nak bercuti kesana. yeayy
K: boleh2. nanti saya temankan kamu ye

i wonder..why he even want to make friend with ordinary people like me. did i look that pity or what..in the first place, why out of all part timer that day, he choose to talk to me first...its kinda weird.

if people ask me do i have crush on him? dont think so. its just hard for me to start again coz i dont feel a thing now.

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last