Sor bodoh

hahhh kau memang bodoh.

It’s been 2 years. Exactly 2 years..
Kau boleh berdebar jantung berdegup kencang lagi bila babi tu wsap hhahahhhhahhah

Ceritanya...
Semalam aku mimpi suasana yg tenang dimana hati aku takde benci sape2..aku pn tak ingat mende yg aku mimpi tu..tapi feels dia sampai ke bangun.

So dalam lepas magrib td la aku terfikir wajah2 pendosa pda aku ni..which i always said that i already forgive them but of course i never forget what they did.

And yesss satu lagi aku nak tgk relationship dia dah sampai nak kawin belum..so aku search la nama ig babi tu..wowww as expected..nama awek dia dah takde. Just like the same way he did to meπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ kalau takde tu means girl tu dah out. And again dalam tempoh 3-4 bulan wowwww

So actually nak dijadikan cerita juga ada number ni missed call aku petang tadi. And number ni mcm seakan number babi tu..so aku pun saje nak make sure dia ni dah tukar number ke ape sebab aku nak ready delete number tu (sebab aku biasa terus save je kalau number stranger sbb aku jenis tak angkat org call and mostly yg call aku adalah family sedara mara member yg aku malas nak save dari group wsap. So nanti bila save aku cek kat wsap gambar sape baru aku edit nama betul. Fahammmm??)

So bila save org ni takde ws. Aku pun save la number biasa babi ni and guess what. Gambar peluk dia dgn awek kesayangan dah takde. Hanya gambar sorang hahahah. Pastu kan ni yg aku pelik ni. Aku tekan la ws dia tu nak tgk last seen bila. Tu je..takde seen dia punya story ke apa. Pastu terus aku delete number dia and number stranger tu

Tapi an tiba2...

Sejam kemudian or less..

SALAM AWAK


dia wsap aku. Jadah apeee...wsap skrg dah boleh tau ada org cek profile ke ape. Bodoh laaa. Takkan dia 24 jam tengok profile aku yg aku buat private utk contact je. Takkan la wehh pebenda ni. Ke kebetulan diorg gaduh harini...gaduh manja wekkkkkkk.


Aduii tak memasal aku pening fikir.

Lantak kau la nak jadi ape babi.

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last