Aku vs MNA aka K

Ok ni cerita pasal si bodoh sor dgn seorang mkahluk baru muncul, K.

No it’s not a love.


Ceritanya..tempt aku practical kemaman ni..kat lab ni lah specificnya..there’s this boy kerja cleaning department. Everyday akan dtg lab sapu mop buang sampah semua. Aku perati je budak ni mcm underage pun ada tak matang langsung tp muka matang gak. Cuma dia kecik and sweet looking. Tak selekeh la. Aku expect dia 23 ke atas umur rupanya anak ikan 21πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚


So macam biasa la aku jalani hidup kat lab ni dah dia datang hari2 kan lama2 jadi bertegur la dia pun ok je peramah and funny and kecohhhhh mulut. Suka cari pasal dgn aku. Yg aku tau dia ni ada awek dah kerja mcd sebelah hospital tu je.


2 months berlalu baru la lagi rapat budak ni sbb geng aku dh habis intern..tinggal kami dua ja student. Dia lak tak cakap sgt dgn fatin so cari pasal dgn aku la selalu. One day ni dia pun tnya aku main game tak ape semua so kami bertuka la id platoπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ niat mmg nk lawan game tu la

Siap add ig semua pastu dia ni start la cerita awek dia la. Boleh dia cerita kat aku awek dia x lawa pun.. sbb pandang hati. Dh masuk personal matters aku rasa mcm dia ni mmg terbuka mcm ni ke semua org. Sembang2 last tu dia tanya

Balik ke minggu ni

Xtau lg nape? Aku jawab

Ooo jom tengok wayang?

 Aku pandang dia buat muka terkejut !!!! Pastu spontan aku jawab taknak ahhhh

Terus dia jawab eh bukan kita berdua je ramai2 la. Dgn mekna *awek dia ngan fatin sekali

Aku pun dgn laju ke jawab yeee tau dah. Takkan sarah igt berdua kot. Tgk la bila free


Bodoh laaa aku rasa muka aku merah gila mase tu. maklum la terkejut lama tak dgr org ajak straight gitu. Pastu boleh pulak dia tnya suspen mcm tu..mcm saja nak bagi aku perasan syok sendiri. Pastu mula la adegan usik mengusik dia ni suka kat org chubby nampaknya.awek dia mcm aku dia kata. Straight ja budak niπŸ˜‚πŸ˜‚ baguss aku suka lelaki kurus yg suka perempuan gemuk. Aku respect


Malam tu dia pm aku lawan game time tu la duk cakap biasa ja hal kerja. Dia boleh bantai merajuk sbb aku tak kejut dia tidur sejam lepastu sbb dia nk kerja. Aku malas la nk bg number fon malas nk sibuk. Setakat plato tu main game je

So dlm seminggu gak la dia duk jeling2 je aku

Aku pun start la conversation semalam duk mintak maaf. Xbest gak takde org nak menyakat dlm lab tu. tau ape dia buat? Dia yg duk menyakat aku malam tu aku chat dia sbb RINDU bengong laa sampai kesudah wehhhhh siap suruh aku mengaku aku rindu dia  la. Pastu buat2 merajuk aku taknak cakap rindu bengong la dah ada awek pun lagu ni. Siap mengaku rindu aku la mintak kiss la before dia kerja gila.


Yg aku pening si bodoh sor ni benda mcm ni pun dia boleh senyum sorang2. Kesian betul aku. Kau dahaga kasih sayang ke sor atau dah lama takde org menyakat kau mcm tu :’)
Sedih kan kehidupan sor...mmg sepanjang dia menyakat aku tu..aku berdebar happy senyum and aku teringat sor yg lama..terus sor matikan senyuman. No..aku takkan buat something yg org buat kat aku. Aku takkan jadi org ketiga mcm semua org ketiga buat kt aku. So aku diam


So esok tu which today..boleh pulak mamat ni jerit kuat2 kat lab (tapi time ni kat situ takde org so aku pn igt takde org)

Merajuk tak balas message org!!!

Aku pn pandang dia pelik. Nak cakap wehh slow la sikit nanti aku reply la

Tiba2

Haaaa apa message2 ni K dgn sarah ni haaaaaaa -laung sorang staff ni. Pastu bermulalah adegan sorang2 stsff tau. Damn.

Aku pn taktau nk cover apa. Gossip je tp still aku rasa bodoh. Yelahh semua org tau dia ade awek dah. Kang org cakap aku nk terhegeh nak pakwe org .ya allah. Dah la budak lagi i mean his style his mulut manis. Aku bukan perampas aku bukan org ketiga

So aku niat nk marah la budak ni malam ni..

Aku mulakan lagi chat td..
Hahhaahhahahahahahhaa aku dah kata kau bodoh sor..aku rasa lain..dia balas lambat2. Sepatah dua patah je..still menyakat tp tak serancak before. Terus aku terbayang dia mesti busy dgn awek dia apa semua and dia juga mention nama budak practical before aku ni. So that’s it. Dia ni mmg jenis contact semua perempuan kot..bg kata2 sweet bg org cair..dasar budak!
 Aku ws dia sekeping dia reply stgh jam kemudian. Aku balas lg 1 minit je. Pastu sejam kemudian dia reply lagi bodohhhh hahhhah


Senyum aku mati malam ni..rasa pedih dulu tiba2 semua datang balik serang . Tak aku tak salahkan budak ni. Aku marahkan kebodohan aku. Hampir lemah. Hampir akur dgn hati perempuan.


So aku bust wise decision. This has to be stopped. Aku delete conversation kami yg aku ulang2 baca tak henti dari kelmarin hahahhahahah kesian kau sor. Igt kau special?

Kepada K aku akan pandang kau mcm biasa lepasni.no it’s not a love..it just a temporary crush thing


Sor with 21 years old kid?πŸ˜ͺπŸ˜ͺπŸ˜ͺ NO not gonna happen.

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last