Gangguan

It’s been almost 2 years..our story
Memang aku tak pernah lupa cerita tu. tp kau sepatutnya dah lama lupa la wehhh
Kenapa girlfriend baru kau pilih untuk follow akuπŸ˜‚
Opppss..request untuk follow.


Tak apehal nak insecure sgt?
Gelabah eh?
Aku tak secantik kau tak perfect mcm kau so takyah risau la kawan.
Kau awek cun kot...

And satu lagi..
Aku dah tak selera dgn jantan..
So kau boleh simpan dia forever.

Aku tau mesti ada jantan tu keluar cerita pasal aku tu sampai kau boleh kenal aku hahahaa
Whatever la..

Why must new people always treat us like we’re the 3rd person?



Harap awk bahagia la bersama dia.
Sy tak perlu diganggu kot.
Sy dah cukup bahagia
Terima kasihhh

P/s: tengah fikir nak approve tak gangguan ni.
Kalau approve mcm membina ruang untuk mengganggu hidup aku
Kalau tak approve nampak mcm aku kalah and tak move on lagi
Shitttttt!!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last