Aku vs acik last

igt ke acik yg aku cerita dulu. Yg islamik and acah kacau aku

Well dia dah nak kawin bulan 8 ni. Funny right

I dont care pun dgn dia but i wonder why the hell dia dm2 aku byk kali before this. Tgh nak menilai ke apa..yg lawak dia siap buat story gambar kad kawin beserta up status...


TERIMA KASIH KEPADA YG PERNAH HADIR DALAM HIDUP INI.


Haahahahahahah mesti dia igt aku frust menonggeng. Well tak pun. Aku pun sdg berkira adakah layak aku untuk lelaki sebaik kau..

Apepun lupakanlah..aku seronok sgt kita jadi member since sekolah rendah. I will never forget all those memories..yg sedih yg happy yg pahit yg kena reject tu hahahaha. Semua akan jadi funny moments. Tq wehhhh. Selamat menjalani hidup sebagai suami. Make a happy family okey .doakan sarah juga terbuka hati menerima lelaki terbaik dalam hidup sebagai jodoh..sebelum tu doakan dilu sarah ada hati untuk jadi perempuan dulu huhuuu.


Thanks for everything acik a.k.a airiel zafriel (kononnya hahaha) . :)


Dalam gambar ni ada acik. Takleh dedah suami org bahaya😂😂

Best friend forever.




Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last