aku vs wmas lagi

it's been a week. since aku marah kau...

using harsh words.


and kau terus senyap. well...expected reaction. and im glad.

agar aku tak terus sesak dgn memory kau.


EX...

tu nama aku save nombor kau..and aku save sebab taknak angkat kalau kau tiba2 tgh high ke bosan2 ka call aku..aku dah la main angkat je kalau nombor tak kenal..maklum la dunia bisnessssss.

bila aku save...means aku boleh sentiasa check bila kau last seen....just to make sure kau tak kacau aku...or agak2 kau tgh buatape..bukan caring...tp to make sure kau cepat pergi dari hidup aku...since last week...since aku marah kau..aku perasan...

last seen kau dah tak seawal kau tidur dulu...means time kau takde awek...time aku broken awal2 bulan tahun lepas...ya...hari2 aku tgk last seen..dgn harapan akan tertera TYPING

but u never did...


aku tunggu dan terus tunggu...


and tanpa aku sedar aku makin bahagia sendiri..



sebulan lepas tu..means bulan 3 tahun lepas..aku delete number kau. and aku tak lg tgk last seen kau. sebab aku dah BERHENTI BERHARAP.


and skrg kau dtg balik...aku tgk waktu kau last seen setiap malam..exact 11 lebih..means kau tgh single..because knowing you...kau takkan tidur awal kalau ada awek utk kau otp bercerita dan bercerita...cerita yg pernah jadi hiburan di telinga aku :)


tapi since last week...yup..
since aku marah tu..aku tgk last seen kau dah beranjak..kau dah semakin kerap online..ya..kau memang tak pernah berubah. dan takkan berubah. hahaaa dah dpt awek baru eh?


btw aku tak pernah pun harap kau berubah utk aku..or whatever..yg aku harap satu hari nanti kau akan setia utk sorang perempuan...jadikan aku yg terakhir kau sakitkan.


jadikan aku yg terakhir org yg kuat datang dari kesedihan.


aku simpati pada awek2 dia skrg..

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last