aku dan lagu




too many sad song in this world. and listening to them always make me think the world are laughing at me.
Image result for music broken
.

for experienced everything the song said.

masih mencintainya-papinka
ku katakan dengan indah-peterpan
dimana hatimu-papinka
warkah-bau
dari hati ke hati-gamma band
aku tau siapa diriku-adista
memujamu-papinka



list ni akan diupdate sentiasa. sebab ni just list yg aku sedang dgr kat youtube. so randomly letak.
semua lagu style indon. hahahahah sejenis sor memang suka lagu yg sedih dan menyedihkannnnnn sebab hidup dia sedihhhhh

lagu sebahagian benda penting dalam hidup aku. sebab each orang yang aku  kenal.....ada lagu tersendiri...semua ada lagu masing2. aku akan tetapkan sendiri. and aku takkan lupa lagu tu sampai bila2..tu la masalah aku. haunted by song.

nasib tak jadi mcm taylor swift cipta lagu untuk each ex. aku okey lagi la just pakai lagu orang. and amazingly each org aku kenal..aku akan sempat bagi satu lagu..for them to know what i feel and for me to dedicate the song

and of coz each of them pun akan bagi aku satu lagu...(lepas aku merengek mintak hahahaahh)

because through song.....we play memory :')


and atas sebab tu jugak aku belajar main gitar...to play all my broken songs...


Image result for playing guitar broken heart

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last