aku vs wmas

this is my story about my last love or boyfriend. he's the reason for everything change about me now. he's the silence killer of me. my most true but pain love. i never love anyone like i did to him. the story begin like this.
.
.
.
.
17/10/2016
pagi tu, pajera sampai ke kolej aku. kitorg nak bertolak sama2 ke penang esoknya. so dia lepak2 sini dulu. so, byk la aku duk share2 gosip2 ngan dia. that time, aku tgh duk meroyan lg kena tinggal EX babi tu MHI. tp masuk ni dh sebulan so dah takde tears cuma emosi masih ade la. pajera lak time ni duk angau katanya ade boyfriend baru. kapel baru 3 hari. so many story to told. hahaaa. it was a nice day really..
.
tp si pajera ni punya laaa clingy dgn pakwe barunya..setiap saat nak bergayut..so aku pun naik fedup. saje2 la duk main2 suruh pakwe dia tu rekemen member. hahaaa..last2 berkenan kat sorg hamba allah ni. yaaa,,,that man!!!! WMAS. kalau boleh taknak igt laa feeling time tu. aku pun buat la kerja bodoh yg lame sgt acah salah nombor.....and akhirnya membawa pada perkenalan...
.
so start pada tarikh tu la kami kenal sikit2..he know about my broken love story and i know about his too. i thought we are SAME. SAME VICTIM. but im wrong.
.
about him..he is so perfect for me. dia ada segalanya..rupa...tough, tinggi, kaki workout, muka baik tp memang ada la muka playboy. but i thought dia dh berubah. pakwe pajera ade warning but i dont listen .hahahaa. stupid!!!! oh,,he also got a nice job, duit bertimbun, family berpengaruh and anak emas mak, anak manja. nampak family dia golongan alim tp dia ni lain sikit. nampak nakal laa. but the most amazing thing about him..is his smile. i can never forget. (DULU)
.
genap sebulan kenal..i fall in love with him. more than any man i have ever known. yeap..one thing i like about him is that..he never be a sweet talker..but he proves it.mmg bodoh sbb terlau cepat..tp hati aku time tu dah terlalu bahagia. sebab dia ajar aku untuk melupakan kisah silam..dia ajar aku cara untuk move on. kalau tak i swear i will still meroyan pasal EX babi itu. but sebab jantan ni la ajar aku...how to love again.
bullshit

aku tak boleh cerita detail tp yg aku nak cakap memang 3 bulan bersama dia moment plg indah dalam hidup aku. the way he treat..he loves..he talk. i never felt with anyone..im so in love...i thought he's my everything...the time goes on..it about time we meet...

12/1/2017
the date we meet for the first time. semua berjalan lancar..kami la pasangan plg bahagia...oppsss not kami. aku. AKU. i can never forget about all those moments. every single place we go..we eat..we watch..everything reminds me on that day. hati aku terseksa. yaa sumpah aku terseksa.

.
sehari lepas jumpa dia..wahh happy kau en. 
semua org nasihat aku hati2 bila jantan dari kelantan. aku tak pernah nak dgr..aku anggap dia plg baik..hahahahahahah. stupid sarah..
.

12/2/2017
everything is over. he cheated on me. aku dpt tau dia PLAYBOY, KAKI PIL KUDA, JUAL BELI BENDA HARAM, PALING PENTING DIA DUK TERGILA SEMUA EX DIA. it's hurt...so hurt..i swear i never felt this hurt but for the first time in my life,,i didnt cry. nope.
.

sejak saat tu..aku makin kuat..aku tak pernah contact dia dah..dan aku tak terima dh mana2 cinta lelaki..maybe takkan terima lagi pun. aku selesa begini. i want to live the rest of my life with my family..aku janji akan bahagiakan mereka..i am their hope. sejak hari tu juga..aku nekad.I WANT TO BE A MAN.supaya xde lg lelaki yg boleh sakiti aku.

I DONT NEED A MAN. I AM ALREADY A MAN!!!!

thank you WMAS. kau dh ajar aku erti melepaskan. skrg dh genap 5 bulan and aku makin kuat. hahaaa..and aku tak pernah stalk pun life mu ape jadi. coz i dont care anymore. aku akan kotakan janji aku mu lelaki terakhir aku terima. now i am single forever. yessss


igt..jgn salahkan diri sendiri..biar org yg salah jgn kita yg mulakan. aku bahagia dia tinggalkan aku sebelum semua benda jahat dia buat kantoi. tq Allah utk ketenangan hati ini. keep on walking, the journey still got long way to go.

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last