Aku vs B

 B... not that 'B' geli2 tu.. his real nama panggilan is B kat depan

kenal kat mydin and since aku tukar ke department tu. knowing him is a bless sebab dia buatkan hidup aku di kaunter less stress and ceria

.

tak perlu perkenalan yg lama pun...tiba2 rapat. tapi ackward la time mula2 tu aku la byk tanya dia

and sangat selesa berkawan dgn orang yang memahami ni. penampilan dia yess he is chubby.. (one of reason ramai org suka and support bila dengar gosip aku dgn dia).. 

.

macam biasa la...sor dgn gosip liar tak pernah terpisah... dengan dia pun tiba2 tersebar gosip. which i would like to ignore at first. tapi lama2 aku sedar....


tu bukan sekadar gosip


sebab dia mula makin caring....like more than just a friend..selalu bagi hint (which i always pretend i dont understand)


sejenis aku memang tak suka bagi harapan tapi... i cant help because i like to be friend with him. and paling takut kalau tiba2 kehilangan dia..so kami pun rapat laa sebab dia banyak common thing dgn aku..selauin pendengar yang setia dia juga seorang food hunter sejati...sangat appreciate kawan2 and hormat wanita. pastu selalu puji aku...walaupun gambar yg aku rasa selekeh pun.. he always call me pretty. hahahahahha.. bila aku down je dia nasihat bagi semangat..like he understand me a lot


bila fikir balik...kesian..sebab aku pernah cerita tentang crush aku kat dia. well....my crush at that time is S Mydin. nanti la ada chapter pasal S Mydin ni. 


ada satu kejadian yg sikit lawak...iaitu bila dia tiba2 jauhkan diri dari aku. reason dia sebab time tu jugak gosip liar aku dengan Aa. Aa ni pun nanti aku bukak chapter baru. Aa ni geng dia gak dekat mydin tu...aku tau sebab dia tiba2 asyik gosip aku dgn Aa...sampai aku perasan bila Aa ada dekat aku...dia langsung tak pandang aku...amende laaa


in short..

kami still berkawan..sampaikan lepas aku dh resign pun..kami still bertanya khabar...bertukar makanan...food hunting sesama..and many more to come..


i dont know...if one day he decide to confess...

i dont know what to do..


reject..and losing him

or

accept..but not loving him

but

i like him a lot


how i wish he dont like me this way...how i wish ni perasaan aku je...tapi dgn segala hint..


dia sangat baik... sometimes aku pun berharap aku boleh sukakan dia..maybe one day...god will open my heart. and i hope that one day...is not too late for him

tengok la lama mana lagi dia mampu bersabar dgn aku


THANK YOU B 

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last