Aku vs IZ

Ok. This time ni bukan kisah aku. I mean not literally my love story. It’s about him. Aku rasa patut aku buat appreciation post untuk dia ni sebab aku puji sgt semangat dia..

Sebab...


Dari darjah 1..semuanya bermula.
Kami sekelas tahun ni ja and aku mcm biasa la bising2 dgn taktau ape lagiπŸ˜‚πŸ˜‚ semua org la aku kenal. Dia ni selalu kena buli time tu. aku penah pertahankan dia mcm tu la lebih kurang.  Aku pun kawan biasa la dgn dia. So sampai darjah 3 4 5 6 pun aku still tegur dia walaupun dia kelas belakang. Aku taktau la dia terharu ke apa...member2 dia pun gosip la aku dgn dia.. so point dia is dia crush dgn aku since darjah 1-6🀣

The story doesn’t stop there ya..
Time form ni dia masih usaha gigih contact aku..yg aku igt ada dia msg2 aku kat fb.. *msg yg literally mengorat indirectly la. Selain tu dia kdg2 sampaikan kat adik akuπŸ˜… member dia pun pernah gtau..mcm2 la 


Oh yg paling aku ingat ayat dia ni...mmg kurang hajar tol..hahahhaa

Sampai lepas spm pun dia ada pm aku lagi. Lepas dia kerap pm aku kat fb tu aku still tak bagi respon bagus (still reply tapi as kawan biasa) finally aku tgk dia ada relationship dgn awek ni. So aku pun pm je la as kawan kan 

‘Tahniah ada awek uuuu’ lebih kurang mcm tu la.tp ayat aku simple je la and ikhlas ape

Dia boleh reply

‘Tula, dari dulu nak dia, wat sombong. Dari sekoloh rendoh lagi.’ 

And i was like πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

Aku patut gelak ke sedih dgn statement ni. Time tu aku pun jenis tak heran la dgn benda gini. So aku biarkan je la perspective dia yg aku tgh menyesal (which i didn’t)

So long after that, terputus contact..
2015..
Aku start kerja kedai runcit tu, takdir menemukan lagi..byk kali la terserempak dia dtg beli brg.. kita pun boleh tau kan layanan org malu2 dgn kita. Omg it’s so ACKWARD. Aku mcm dia ni tak move on lagi keπŸ˜‚πŸ˜‚

So lepas pada tu ada la effort dia lagi komen gambar aku..tnya khabar..but still this heart..never appreciate true people. And aku pun actually tak boleh nak anggap dia lebih dari kawan punπŸ˜” I’m sorry

So dalam 1-2 tahun ni kot aku perasan dia dh kerja kat penang..ade awek. And yeahhhh dia baru je kawin bulan ni, JAN 2019.

I’m so happy for him!! Finally he met his true love..bayangkan kalau aku terima dia dari dulu.. he’ll never find the person who truly love him..and aku cuma seorang hipokrit yg menjaga perasaan. 

Congrats IZ...semoga bahagia ke anak cucu..doakan aku juga dapat membuka mata dan pintu hati pada siapa yg layak..


And appreciate more people who love me..

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last