Unexpected

Unexpected. Tiba2 blog aku yg dah tukar nama tiba2 ada org view bagi komen. Hahahaha. Aku rasa aku tau sebabnya. Sebab post sebelum ni aku ada mention nama penuh seorang manusia. Dan sejurus membawa kepada salah faham terbesar di dunia ni.

First of all, aku tak niat nak mengganggu hidup siapa2. It just me writing my life journey. Why not??? Ni diary aku la babi. Kenapa aku kena ikut kepuasan hati orang. Fuhhh terasa bodoh sebentar. Mesti org igt aku pathetic nak perhatian. Lol.

Aku bahagia kot skrg. Kenapa aku nak kena cari perhatian dari benda lama berlalu. Jgn jadi bodoh ye. Jgn maki orang tanpa sebab. Jgn serlahkan kebodohan. Saya hormat semua manusia di atas muka bumi ini. Jikalau post sy buat orang salah faham. Ampunkan sy. Tp sy berani bersumpah tiada maksud tersirat apatah lg nk bg org baca. Aku punya tukar blog tak letak nama sendiri. Selama ni aku sorang je kottt view.


I dont know how to fix this..but dear his fiancee, im sorry if i made you sad, salah faham and gaduh. Im so sorry. Sy tak berniat jahat. Sy cuma niat nk tulis benda lepas dlm hidup sy. Kalau awk tgk byk lg cerita sy dgn lelaki lain. Jadi sy harap awk tak fikir bukan2. Sy hormat kehidupan orang di masa silam sy. Im not a pathetic girl. Ampunkan sy seribu kali ampun. Sy rasa bersalah sgt3. I hope this nothing bother your relationship. Im just nobody. Besides, sayaa sudah ada di hati sy seseorang insan.  Please accept my apology and stop cari benda yg boleh musnahkan relationship. Kawin cepat tauuuπŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻

Btw aku dah buat kesilapan terbesar. Biasa aku tulis nama tak pakai nama penuh. Ni mesti kes mengarang sambil mengantuk semalam. Ampunkan saya rakyat jelataku. Terasa bodoh. Ni cuma journal hidup sy. Jgn kecam akuuuuu lahhh😭😭😭😭😭

Kelas esok woiiii. 3 pagi menulis apaaaa

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last