aku vs SS

Ni kisah aku dan SS a.k.a Senyum Sokmo..atau nama sebenar dia MS.

Perkenalan bermula di zaman fb. Zaman bodoh2 gila2πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ zaman baru nak up zaman shuffle dan sebagainya la. Time ni jugak zaman sor hati keras hati batu takde perasaan lgsg. Tp pakwe sekeliing pinggang buat stok sms time bosan. .

Dan di situ juga lah sor couple dgn SS ni sebab dia tegur pasal nama kot. Sarah Soryuna SpeedodevoπŸ˜‚πŸ˜‚ semua org menganjing pasal nama ni. Shuffle sgt. So aku pun mula jd kawan..lama2 rapat and couple. Bertahan sampai 1 tahun lebih tp on off on off. Sebab mmg takde perasaan pun. Berbulan tak contact pun no hal. Itu kisah form 3. And i end the relationship dgn curang. Dgn slumber aku patahkan hatinya. But i never care.


End year of form 5..aku sunyi. Sebab time tu syok couple dgn si F. Aka Edward cullen (bukan nama sebenar). Tp tiba2 dia diamkan diri lepas habis spm. I thought he forget me. So aku cari la SS ni balik. Sekali lg aku rapat and couple. Tp juga endingnya aku terus terabg dgn dia aku curang. So sekali lg we break up. Dan dia hanya diam.

Masuk 2013 aku pun berada di alam percintaan yg pertama kali kot. (Yg ikhlas dari hati)😁 Bersama  MHI. Konon laa kan bahagia sgt. Tp aku x sedar aku juga termasuk dalam jurang api. Dalam tgh couple ni pun aku ada contact dia..luahkan perasaan pasal MHI..cerita masalah hubungan aku..kiranya dia jd tempat mengadu. Dari cara dia caring aku tau dia still ada feeling dulu. Tp dalam masa sama mmg aku cakap kat dia yg aku hanya syg MHI. Kejam kan?

Aku x pernah fikir perasaan dia. Yg aku tau dia sentiasa ada bila aku perlukan. Not as lover but as a best friend. Dia ada cakap since form 3 dia tak pernah lg couple dgn sape2. I dont know masih terluka ke ape.

Kekejaman aku tak berhenti setakat itu. 2015..aku cari dia balik sebab aku tau kelembutan hati dia.. aku ajak dia masuk TONEEXCEL untuk jadi org bawah aku. Semata aku nak untung. Aku bg ayat2 manis semata duit. Bangang sarah. As expected, dia beli simcard rm100 tu. MHI mengamuk gak tp aku cakap dia yg nak. Lol acah je mengamuk babi tu tp setianya tidok punπŸ˜’πŸ˜’ menyampah pulak aku teringat. Puiiii!!!

So lepas tu terus aku tak contact dia dah...

Tp ada suatu yg special ttg SS iaitu..since that day in 2010. Every year on my birthday, dia tak pernah lupa wish. NEVER. Walaupun masa tu aku awek org ke ape.. not at fb..pm or by sms. Dia masih igt birthday aku. I never forget that. dan seingat aku seteruk mana perkara aku buat dan ape yg jadi..dia tak pernah marah or tinggikan suara. Never 😭😭😭 i was too blind by CRUEL LOVE dari lelaki lain. Mmg sgt berbeza dgn jantan lain.

2017. He still there..until now. Bg moral support. Even now..i am here with no boyfriend..but with my hati yg dah mati..i can never accept any love anymore. He knew that..but he's still there. Smiing for me. Dia juga dah jadi business partner aku jual ramen ni. Thank you allah for blessing me with good people. Ktanya nak bantu aku bangkit. Byk lagi bisnes nak gali bersama niπŸ˜ŠπŸ™

Oh btw, kami dah face to face. Secara tak sengajaπŸ˜‚πŸ˜‚ takdir mmg lawak. Dia penjual aku pembeli time tu. time nak bayar aku pandang sekilas muka and i knew it's him. Dia pun mcm terpaku. Since that day, we become closer just like now.


Dear SS, thank tou for being such a good friend, brother and buddys to me. We will be bro forever. I pray for your happiness. Semoga dapat awek cun. Thank you for the good old memories. U're a nice person and u deserve the best woman in your life. Ke nak aku carikan? HahaaπŸ˜‚πŸ˜‚

Sekian cerita Aku dan SS

Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last