AKU KUAT.

Alhamdulillah,
terasa ingin meluah dan berkongsi rasa di sini.

berkenaan dgn dugaan yg melanda aku baru2 ni..
ramai orang tanya

"does it hurt?"
"are you okay?"
"do you regret?"

and many more questions i swear i cannot answer honestly.

entahlah. aku belajar memahami perkataan redha.
ya..aku langsung tak usaha sejak kejadian tu. aku terima sebulatnya. mungkin terlalu penat. atau mungkin aku tau takde ape yg boleh ubah keputusan dia. sebab aku tau aku akn makin sakit kalau memaksa utk org stay dgn aku sedangkan dia memilih untuk pergi.

menyesal ke? tak
because i've learned too much from this relationship. all this while, the memories keep me strong to face the day ahead. without all those experiences i may end up lost and still being that girl who naive about love. so how much you know about love. well, for me, love is when you ready accepting all the bad things in him and the real self of him. aku dh nmpk semua buruk..semua kelemahan..aku tau apa kelebihan dia..kesukaan dia. everything..everything. and i still accept. cinta juga bila kita sanggup berkorban utk kebahagiaan. aku bahagia..sumpah. dlm tangisan sedih..aku bahagia as i can see the way he smile with that girl...is the same smile that he wore when he's with me a long time ago :)

i was there when he was down. and he's gone when he's got everything. from zero to hero. from nothing to everything. marah tak?
hahaaa..tak...kenapa? tak..sebab masa ni la awak2..kita akan tgk the true face of him. masa ni la kita kenal langit tu tinggi atau rendah. masa ni la dia diuji..masa ni la kita sedar apa fungsi kita selama ni. dan masa ni la kita sedar..siapa diri kita.

tak apa..perjalanan aku masih jauh..byk lg orang yg aku akn hadap..kalau od umur ni aku dh jatuh..give up..so what will happen to my generations? no...aku tkkan give up, if live gives me a reason to cry, i will give back a thousand reason to smile. yes, kehilangan itu sgt berat. kau terpaksa menanggung perit kenangan, memori bersidai dlm kepala otak everywhere you go,,everything you see..tp you know what..Allah with us..Allah tkkan bg hambanya sesuatu yg kita x mampu hadapi. so chill, lama2 perasaan sedih tu akn hilang...memori boleh stay as pengajaran.

sayang sekalian, hidup tak selalu goes on like we want to, like we expected to, so we must learn how to accept our fate. even it hurt you. yes...


Comments

Popular posts from this blog

Aku vs U

aku vs stranger K

Aku VS SA last